Tröck eller Tryckte? Fy fan vad enkelt! :D

Hejsan! Längesen jag skrev nåt här, alltså!

Idag satt jag, Nada, Norman (Nadas bror), Natte (Normans kompis), och Aram (eller var det Arman? Glömmer alltid bort..) + Världens bästa Rebecca, PÅ TÅGET!
Sen sa Nada nåt konstigt: "Jag tröck på knappen"
....


Vad fan betyder tröck?

Jag sa: Det heter faktiskt tryckte!
Jag som är en stor besserwisser, som en i min klass sa.. *host*
Natte, Norman, Rebecca OCH Nada var emot mig och Aram (Arman? xD)

JO, det satt några framför mig och Rebecca i tåget, svenskar, ofc!
Då frågade jag de (jag är rätt envis när det gäller vem som har rätt). Klart de sa TRYCKTE!

SÅ IN YOUR FACE, NADA, NORMAN, NATTE OCH REBECCA!


Jag är bäst...








Annars har jag inte gjort så mycket, hehe...

Kolla min kompis blogg! Skrev fel förut, lol xD

Esandgren.WEBBlogg.se

:D




Tönt på er!

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha

2009-10-22 @ 07:37:31
URL: http://esandgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0