Lol på det här... igen.

Gammalt inlägg. Nu är jag på blogg-humör, och måste skriva................







TJENIXEN på er! Jag vet att det finns folk som läser, så jag bara fortsätter.. hehe..

Jag tänkte spela The Sims 2 men jag orkar inte. Det är kul när man gör sin egen familj haha.. Nej, jag har inte köpt 3an än. Det är inte direkt något jag vill slösa pengar på längre.

Jag sitter här och lyssnar på radio (!!!!) Mjaaaa, jag har en radio/cdspelare i mitt rum haha.. Reklam skit på radio. Det är ju otroligt tråkigt? Uh..

Haha, min hundjävel är så fet! Nej han är smal, men fet ändå!
Berättar lite kort:
Skål med chips - bordet - hoppar upp på soffan - når skålen - käkar chips.

Trevligt? hähä..


Ciao and take care out there! :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ha en bra söndag önskar vi från moiettu ❤

2009-10-18 @ 09:45:40
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0