JUSTE!!!

Nu kommer flera inlägg på raken. Så händer det när jag sitter här! xD

Jag glömde skriva, att jag köpte Singstar igår! Hahaha.. Gud vad jag utklassade min syster! Förutom på typ... Love Fool, tror jag. </3 Jag kunde inte låten! :(

Aja, jag känner mig rätt glad i alla fall.
För innan, sa min syster att hon skulle utklassa mig, *host*, på The Killers - Mr. Brightside
Vem vann? Vem vann?
JO, JAG VANN!

Det var egentligen min syster som "lärde" mig lyssna på The Killers.
Ni som inte vet vilka det är, eller vilken låt det är jag "snackar" om, så kommer ett youtube klipp här!

(Jo, jag sjöng egentligen snabbt)

~Efter flera timmars letande~

Man kunde fan inte lägga till den här!!!11!
Det finns två "video versioner" hehe.. Den originala här då!

http://www.youtube.com/watch?v=mFl7fmOJ4ms

Ni får klistra in den själv :(
...

Dumma Youtube.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0