Ful header...

Header heter det väl? Uh, jag är sååå inkompetent inom bloggvärldens alla namn. Kissie Dessie Paul..? Eller, det kanske var Paow?  Fjortis-namn på högsta nivå!

Blog Awards var det igår då. Lyckat där ju! Go Foki, go!
Foki är en bra bloggare, jämfört med Kissie.

Jag bloggsökte lite...

Hittade en del som hade skrivit liknande:
"Jag röstade på Kissie som 'Kaxigast i Bloggvärlden', även om jag inte gillar henne..."

Vem FAN röstar på någon man inte gillar? Helt kocko i skallen, eller..? Fy fan! Hon är inte värd något. Man kommer inte långt på att ljuga/provocera. Tur nog lever bara "Kissie" i två år till. Sen försvinner hon. Då kommer nog Dessie (?) gråta. Hon har nog ingen annan att kopiera då.



*tyst minut*

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0